Za 10 let praxe mám za sebou celou řadu propagačních materiálů – od myšlenky na samotný produkt až po tisk, a to nejen pro lázeňské město Karlovy Vary. Prospekty a brožury pro turistickou destinaci či tematické průvodce. Newslettery s turistickým obsahem či s aktivitami výzkumného institutu nejsou žádný problém. Bohaté zkušenosti mám s tvorbou inzercí, ale i vkládaných příloh do deníků. Nezaleknu se ani tvorby plakátů. Materiály zpracovávám například i pro Institut lázeňství a balneologie, v.v.i. nebo Školní atletický klub Chodov.
Grafika publikací je jedním z nejúčinnějších způsobů, jak přitáhnout pozornost čtenářů. Grafiku lze použít k vyjádření určitého sdělení nebo k vyvolání představivosti čtenářů. Grafika může oživit text a přitáhnout pozornost čtenářů, může také pomoci vyjádřit myšlenky a emoce, které by jinak nemohly být zobrazeny. Infografika může pomoci poskytnout informace v jednodušší a srozumitelnější formě. Grafikabrožurje takéskvělým způsobem, jak propagovat areklamovat produktynebo služby.
Turistický průvodce ke kartě KarlovyVARY° REGION CARD s více než 160 stranami zajímavostí a tipů na výlety a exkurze v Karlovarském kraji.
Plakát k festivalu světla VARY°ZÁŘÍ v Karlových Varech
…když mi zbyde vzácně čas, kreslím si obrázky tužkou, miluji tužky .